Introduction English - Indonesiaku Bicara

Breaking

Minggu, 16 Juni 2013

Introduction English


http://indonesiakubicara.blogspot.com/

INTRODUCTION
Hi, my name is Jane
I'm only 24 years old
and today is my first day at my new job
I have just graduated from university

I’m here for the Interview
Hello, i'm here for the interview
Hi jane. and who are you seeing ?
Mr. Smith the sales and marketing manager

Educational Experience
I'm very glad for this opportunity
when did you graduate from university ?
I gruated 6 month ago
what faculty were you in ?
I was in the faculty of secretarial studies

Work Experience
Would you like to see my resume ?
Yes, please
Could you tell me where was you last job ?
Certainly. I was working at the Asia Finance Bank
And why did you leave that job ?
Because I was looking for more of a challenge.


 Translite

PERKENALAN

Hai, nama saya adalah Jane

Aku hanya 24 tahun

dan hari ini adalah hari pertama saya di pekerjaan baru saya
Saya baru saja lulus dari universitas



Aku di sini untuk Wawancara

Halo, aku di sini untuk wawancara

Hi jane. dan yang Anda lihat?
Mr Smith penjualan dan manajer pemasaran



Pengalaman pendidikan
Saya sangat senang atas kesempatan ini

kapan kau lulus dari universitas?

Saya gruated 6 bulan lalu
apa kau di fakultas?
Aku berada di fakultas studi sekretaris



Pengalaman Kerja
Apakah Anda ingin melihat resume saya?
Ya, silakan
Bisakah Anda memberitahu saya di mana pekerjaan terakhir Anda?
Tentu saja. Saya bekerja di Asia Finance Bank
Dan mengapa Anda meninggalkan pekerjaan itu?
Karena aku sedang mencari lebih dari sebuah tantangan.

Tidak ada komentar: